မြန်မာနိုင်ငံ အနှံ့ Delivery ပို့ဆောင်ပါသလား? နိုင်ငံခြားမှတစ်ဆင့် မှာယူလို့ရပါသလား?
Currently, we are only delivering in Yangon and state/region capitals, but we are working on expanding our shipping network. Stay tuned for updates!
လက်ရှိတွင် ရန်ကုန်နှင့် ပြည်နယ်/တိုင်းဒေသကြီး မြို့များကိုသာ ပို့ဆောင်ပေးနေသော်လည်း ပြည်ပ သို့ ပို့ဆောင်ပေးနိုင်အောင်လည်း ကြိုးစားလုပ်ဆောင်ပေးနေပါသည်။ တစ်စုံတစ်ခု Update သတင်းများအတွက် စောင့်မျှော်ပေးနိုင်ပါသည်။
Order ကိုလက်ခံရရှိရန် အချိန်ဘယ်လောက်ကြာမလဲ?
We usually take one business day to process and ship your order. Delivery may take two to three business days.
သင့်၏ orderကို ဆောင်ရွက်ပေးရန် ပုံမှန်အားဖြင့် တစ်ရက်သာ အချိန်ယူပါသည်။ ပို့ဆောင်မှု Delivery သည် နှစ်ရက်မှ သုံးရက်အထိ ကြာနိုင်ပါသည်။
Delivery ခအတွက် ဘယ်လောက်ကျသင့်ပါသလဲ?
Shipping fees depend on the items you ordered and your location. Your shipping fees will be automatically calculated and displayed before final order confirmation.
ပို့ဆောင်ခသည် သင်မှာယူထားသော ပစ္စည်းများနှင့် ပို့ဆာင်ရမည့် နေရာပေါ်တွင် မူတည်ပါသည်။ Order အတည်ပြုခြင်း (order confirmation) မပြုလုပ်မှီ ပို့ဆောင်ခကို အလိုအလျောက် တွက်ချက်ပြီး ပြသပေးမည်ပါသည်။
ကျွနိုပ်၏ Order ကို Delivery အပ်ထားလိုက်/ ပို့ပေးထားလိုက်သည်ကို မည်သို့သိရှိနိုင်ပါသလဲ?
When your order is placed, you will receive a confirmation email and SMS. You can also track your parcel in Your Orders under the Insider Account section of our website.
သင်၏ order တင်ပြီးပါက အတည်ပြုအီးမေးလ်နှင့် SMS ကိုလက်ခံရရှိပါလိမ့်မည်။ Yangoods website menu တွင်ရှိသော “Your Order” သို့သွားရောက်ခြင်းဖြင့်လည်း သင့်၏ order အခြေအနေကို စစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။
Order တင်ပြီးနောက်တွင် Deliveryအတွက် လိပ်စာ ပြောင်းလဲခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ပါသလား?
To change your delivery/shipping details, please contact our customer service as soon as possible by calling 09258707327 or emailing [email protected] .
Deliveryပို့ဆောင်မှုအတွက် အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို ပြောင်းလဲရန် ၀၉၂၅၈၇၀၇၃၂၇ သို့ ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်းဖြင့် (သို့မဟုတ်) [email protected] သို့ အီးမေးလ်ပို့ခြင်းဖြင့် အမြန်ဆုံးဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။
“Billing address” နှင့် “Shipping address” ရဲ့ ကွာချက်က ဘာလဲ?
The “billing address” is the address that you provided to your bank when you applied for your credit or debit card, and the “shipping address” is the place you actually want your order to be delivered to. If you would like to pay with Cash on Delivery (COD), please choose the “same as shipping address” option when asked for your billing address.
" Billing address” ဆိုသည်မှာ ငွေပေးချေမည့်သူ၏ အချက်အလက်(ဖုန်း/လိပ်စာ) ကိုဖြည့်ပေးရမည်ဖြစ်ပြီး “Shipping address” ဆိုသည်မှာ သင့် order ကို ပေးပို့လိုသည့်နေရာကို ဖြည့်ပေးရမည်ဖြစ်ပါသည်။ Delivery ပို့ဆောင်မှုတွင် ငွေသား (COD) ဖြင့် ပေးချေလိုပါက “Same as shipping address” ကို ရွေးချယ်ပေးနိုင်ပါသည်။
Delivery လာပို့သည့်အခါ အိမ်မှာ order လက်ခံမည့်သူ မရှိပါက အိမ်၏အပြင်ဘက်နေရာ (သို့) အိမ်နီးနားချင်းများထံသို့ ပစ္စည်းထားခဲ့ခြင်းမျိုး ပြုလုပ်နိုင်ပါသလား?
If there is no one to receive your delivery at the provided address, the delivery person will return the parcel to their office where it will be held for a week until you can arrange another delivery time. Our delivery people will not leave it outside or hand it over to neighbors. If you do not reschedule delivery after one week, the item will be returned to the Yangoods head office.
Deliveryပေးပို့တဲ့အခါတွင် order ကို လက်ခံမည့်သူမရှိပါက delivery ပေးပို့သူမှ ပါဆယ်ထုပ်ကို သတ်ဆိုင်ရာ delivery ရုံးသို့ ပြန်လည်ပေးပို့ သိမ်းထားမည်ဖြစ်ပြီး ယင်းတစ်ပါတ်အတွင်း သင်အဆင်ပြေသည့် အချိန်ကိုပြန်ပြောပြပြီး ပို့ဆောင်ခိုင်းနိုင်ပါသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ Delivery ပေးပို့သူများသည် order အထုပ်ကို အပြင်တစ်နေရာ သို့မဟုတ် အိမ်နီးချင်းများထံ လွှဲပြောင်းထားအပ်ပေးမည်မဟုတ်ပါ။ တစ်ပတ်အကြာတွင် delivery ပေးပို့ရန် အချိန်ပြန်ပြောခြင်းမျိုး မရှိပါက Order ပစ္စည်းကို Yangoods ရုံးချုပ်သို့ ပြန်လည်ပေးပို့မည်ဖြစ်ပါသည်။
Delivery နဲ့ လွဲသွားတဲ့အခါ မည်သို့ ပြုလုပ်နိုင်ပါသလဲ?
Our courier partner will call you when your parcel is ready to be delivered. If there is no one to receive the delivery at the given shipping address, the delivery person will contact you and another delivery will be attempted on your next preferred working day. (Note: You are expected to choose a delivery day on which you or someone in your house will be available to receive it. We accept redelivery requests only for unforeseen circumstances.)
သင်၏ Order ကို ပေးပို့ရန် အသင့်ဖြစ်သောအခါ Deliver ပေးပို့သူမှ သင့်အား ဖုန်းခေါ်ဆိုပါမည်။ Order တင်ခဲ့သည့်အချိန်တွင် ပေးခဲ့သာ လိပ်စာ၌ လက်ခံမည့်သူမရှိပါက၊ Delivery ပေးပို့သူသည် သင့်အား ဆက်သွယ်မည်ဖြစ်ပြီး သင်အဆင်ပြေသည့် နေ့ အချိန်ကို အလုပ်ချိန်အတွင်း နောက်ထပ်တစ်ကြိမ် ပေးပို့ပေးမည်ဖြစ်ပါသည်။ (မှတ်ချက်- သင် သို့မဟုတ် သင့်အိမ်ရှိ တစ်စုံတစ်ဦးမှ order ကို လက်ခံရပေးနိုင်မည့် နေ့ကိုသာ ရွေးချယ်ပေးပါရန် ။ တစ်စုံတစ်ခု အကြောင်းမသင့်မှုကြောင့် Delivery ရက်ပြောင်းလဲခြင်းတောင်းဆိုမှုများကိုသာ လက်ခံပါသည်။)
To be successful your content needs to be useful to your readers.
Start with the customer – find out what they want and give it to them.